سمیه رحیمی راد

کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی و برندسازی بین الملل

#همایش #آموزشی

کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی و برندسازی بین الملل رئوس مطالب بررسی روند تاریخی بازاری و برندسازی نقش بازاریابی و برندسازی در ایجاد...

کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی و برندسازی بین الملل
تا
تا
 

کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی و برندسازی بین الملل

رئوس مطالب

  1. بررسی روند تاریخی بازاری و برندسازی
  2. نقش بازاریابی و برندسازی در ایجاد ارزش افزوده برای شرکت ها در سطح بین الملل
  3. بررسی نقش وشیوه تدوین ارزش آفزینی در بازارایابی
  4. بررسی طرح جامع و فرآیند راهبردی بازاریابی و برندسازی (بین الملل) در گام های زیر
  5. تدوین ارکان جهت ساز کسب و کار
  6. تجزیه و تحلیل بازاریابی در کسب و کار بین الملل
  7. نحوه تعیین و سطوح اهداف تجاری
  8. تشریح عناصر فرآیند به جای
  9. نقش و ابزارهای تعیین هویت برند
  10. - معماری برند و راهبردهای تعمیم برند در تجارت بین الملل
  11. نحوه تعیین عناصر برند در بازارهای بین المللی
  12. شیوه های ارتقاء جایگاه و ارزش ویژه برند
  13. تبیین بوم کسب و کار
  14. تعیین نحوه بودجه بندی و کنترل برنامه بازاریابی و برندسازی

مدرس: جناب آقای دکتر محمود استقلال

(دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه
مدیر سابق دپارتمان صادرات و توسعه تجارت بین الملل شرکت استیل البرز 
رئیس کمیسیون صادرات انجمن صنایع لوازم خانگی ایران
دارنده تندیس و لوح تقدیر سه دوره صادرکننده نمونه (بعنوان مدیر صادرات) و ...)

مدت و زمان بندی: از 96/2/7 الی 96/2/21 ( پنجشنبه ها ) از ساعت 9 الی 17

هزینه ثبت نام:

  • هزینه ثبت نام حمایتی (شرکت های دانش بنیان)1.800.000 ریال
  • هزینه ثبت نام آزاد6.000.000 ریال
  • به منظور بهره مندی از کد تخفیف، شماره ملی شرکت خود را به همراه لیست بیمه(در صورت کارمند بودن) و یا روزنامه رسمی(در صورت عضویت در هیئت مدیره) حاوی نام خود را به آدرس hirad.edu@gmail.com  ارسال نمایید و یا با شماره 09381256739 (خانم رحیمی) تماس حاصل فرمایید.

آدرس محل برگزاری: تهران- بزرگراه شیخ فضل اله نوری- ابتدای خیابان تیموری- مقابل نمایندگی ایران خودرو- پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف- طبقه همکف- باشگاه کارآفرینی تیوان

 




ورود