سمیه رحیمی راد

کارگاه جامع آموزشی مدیریت صادرات

#همایش #آموزشی

سرفصل ‌ها مروری بر فرآیند پیشنهادی مدیریت صادرات مرور مبانی نظری صادرات و تشریح نحوه تعیین محصولات مناسب برای صادرات تشریح نقش و...

کارگاه جامع آموزشی مدیریت صادرات
تا
تا
 

سرفصل ‌ها

  • مروری بر فرآیند پیشنهادی مدیریت صادرات
  • مرور مبانی نظری صادرات و تشریح نحوه تعیین محصولات مناسب برای صادرات
  • تشریح نقش و جایگاه خدمات و فعالیت های دانش بنیان در شرایط کنونی در تجارت بین الملل
  • تشریح وضعیت کنونی جهان از ابعاد مختلف و با توجه به مفهوم جهانی سازی
  • تشریح روش ها و منابع مناسب جهت انجام شناخت و تحلیل بازازهای بین المللی
  • بررسی مدل مناسب جهت انتخاب بازار هدف
  • بررسی راهبردهای زمانی ورود به بازارهای هدف در صادرات
  • تبیین روش های ورود به بازارهای صادراتی
  • بررسی اصول و تکنیک های بازاریابی از جمله روش های تعیین قیمت در بازاریابی صادراتی
  • بررسی اصول برندسازی و نیز روش های توسعه برند در بازارهای صادراتی
  • نقش و وضعیت کنونی تجارت الکترونیک در صادرات
  • بررسی اصول سازماندهی و ساختارهای سازمانی در صادرات
  • جمع بندی و بررسی کلی نحوه تهیه طرح جامع کسب و کار صادراتی

مدرس: جناب آقای دکتر محمود استقلال 

(دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه
مدیر سابق دپارتمان صادرات و توسعه تجارت بین الملل شرکت استیل البرز 
رئیس کمیسیون صادرات انجمن صنایع لوازم خانگی ایران
دارنده تندیس و لوح تقدیر سه دوره صادرکننده نمونه (بعنوان مدیر صادرات) و ...)

زمان بندی دوره:  95/11/28 و 95/12/5 (پنجشنبه ها) از ساعت 9 الی 17

هزینه دوره: (هزينه ثبت نام شامل هزینه شرکت در کارگاه، پذیرایی و ناهار و صدور گواهی نامه )

هزینه ثبت نام حمایتی (شرکت‌های دانش‌بنیان)    120.000تومان      هزینه ثبت نام آزاد  400.000 تومان

آدرس محل برگزاری: تهران، خیابان ستارخان، خیابان زنجان شمالی، نبش کوی سیادت، پلاک 65 ، سالن اجتماعات کریدور



ورود