فروش مدرن در بازار رقابتی

#دورهمی #اجتماعی

سمینار آموزشی فروش مدرن در بازار رقابتی مرکز آموزش بازرگانی همدان و شرکت دانش گستر همدان برگزار می کند سیمینار آموزشی فروش مدرن در بازار رقابتی در ...

فروش مدرن در بازار رقابتی
تا
تا
 

سمینار آموزشی

فروش مدرن در بازار رقابتی

مرکز آموزش بازرگانی همدان و شرکت دانش گستر همدان برگزار می کند

سیمینار آموزشی فروش مدرن در بازار رقابتی در همدانسخنران : دکتر آسیاچیزمان برگزاری : پنج شنبه 3 تیرماه 1395 از ساعت 16جهت ثبت نام با شماره تلفن های زیز تماس حاصل فرمایید38243021 – 08138213779 – 081 درباره سخنران :دکتر آسیاچیدکترا مهندسی صنایع – گرایش مدیریت استراژیک از آمریکافوق لیسانس مهندسی صنایع – گرایش سیستمها و بهره وری از دانشگاه علم و صنعتفوق لیسانس مهندسی صنایع – گرایش مهندسی صنایع از آمریکا اطلاعات بیشتر درباره اصول طراحی و توسعه محصول :دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاسیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد. در این شرایط همپای تجارت عرصه ی فروشندگی نیزبه عنوان زیر مجموعه ی تجارت –چه به صورت کلی در نظر گرفته شود یا جزئی- دستخوش تغییر است. هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا قرار بگیرد. از گذشته تا حال فروشندگان قلابی در کمین هستند تا با فریب و کلاهبرداری مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات کنند (فروش حرفه ای –ری ای چیت وود) و چنین به نظر می رسید که وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و زیرک و سمج باشد که مردم را وادار به آنچه نمی خواهند –یعنی خریدن –کنند. (فروشنده ی یک دقیقه ای – اسپتسر جانسون) بازار پر رقابت امروزی کمپانی ها را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند. مشتریان امروزی دیگر فروشندگان پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع مادی و زودرس خود هستند را تحمل نمی کنند. فروشنده ی امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشدمنبع : مدیران ایران

رمز عبور خود را فراموش کرده ام
ثبت نام