اصول طراحی و توسعه محصول

#دورهمی #اجتماعی

سمینار آموزشی اصول طراحی و توسعه محصول مرکز آموزش بازرگانی همدان و شرکت دانش گستر همدان برگزار می کند سیمینار آموزشی اصول طراحی و توسعه محصول در هم...

اصول طراحی و توسعه محصول
تا
تا
 

سمینار آموزشی

اصول طراحی و توسعه محصول

مرکز آموزش بازرگانی همدان و شرکت دانش گستر همدان برگزار می کند

سیمینار آموزشی اصول طراحی و توسعه محصول در همدانسخنران : دکتر آسیاچیزمان برگزاری : پنج شنبه 3 تیرماه 1395 از ساعت 8:30 صبحجهت ثبت نام با شماره تلفن های زیز تماس حاصل فرمایید38243021 – 08138213779 – 081 درباره سخنران :دکتر آسیاچیدکترا مهندسی صنایع – گرایش مدیریت استراژیک از آمریکافوق لیسانس مهندسی صنایع – گرایش سیستمها و بهره وری از دانشگاه علم و صنعتفوق لیسانس مهندسی صنایع – گرایش مهندسی صنایع از آمریکا اطلاعات بیشتر درباره اصول طراحی و توسعه محصول :طراحی و توسعه محصول طراحي و برنامه‌ريزي محصول فعاليتي است كه هدف از آن تعيين ويژگيهاي محصولي است كه توسط يك واحد توليدي ارائه مي‌شود. اين كار مستلزم جمع‌آوري اطلاعات از نيازهاي مصرف‌كنندگان، نتايج پژوهشهاي واحد تحقيق و توسعه، دورة عمر محصول، عوامل عمده در توليد محصول، سياستهاي سازمان، قيمت فروش رقابت، كاربرد محصول و… مي‌باشد.طراحي و برنامه‌ريزي محصول از وظايف هميشگي مديريت توليد مي‌باشد و طراحي محصول ارتباط بين بخشهاي بازاريابي و توليد است. بخش بازاريابي خصوصيات عمومي محصول را تعيين مي‌كند و بخش توليد مشخصات فني محصول را طوري تعيين مي‌نمايد كه خصوصيات عمومي فوق بصورت موثرترين و كاراترين شكل ممكنه باشد.بخاطر رقابت در داخل و يا خارج يك صنعت يا تغيير گرايشها و سليقه‌ها و يا تغييرات در روندهاي سياسي و محدوديت منابع و همچنين بالابردن اطمينان و سودآوري شركت نياز به طراحي محصولات جديد مي‌باشد.براي مطالعة محصول لازم است كه موضوعات زير مورد بررسي قرار گيرد:تعريف يا شناخت محصول از ديدگاههاي مختلفدورة عمر محصولمهندسي محصولآناليز ارزشتعريف يا شناخت محصول از ديدگاهاي مختلف:محصول را مي‌بايست از جنيه‌هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، فني و … مورد شناسائي قرار داد. بعضي از اين جنبه‌ها عبارتند از:كاربرد خصوصيات فيزيكي ( استحكام و دما، وزن و ابعاد) و سطح كيفيت و تلرانس ( نتيجة اين مطالعه انتخاب فرايند مي‌باشد)مصرف‌كنندگان و تاريخچه مصرفروشهاي ساخت ، نقشه‌هاي فني و مواد اوليهسازمانهاي حمايت كننده و رقباءكالاهاي مشابه، جانشين و مكمل و كيفيت هريك از آنهافصلي بودن محصولمنبع : مدیرسان

رمز عبور خود را فراموش کرده ام
ثبت نام